5 Temmuz 2017 Çarşamba

ARACILIK REKLAM VE DANIŞMANLIK

Agency Balance

Dünyada başka bir örneği olmayan kendi alanlarında tecrübeli girişimciler tarafından reklama yeni bir dinamik bakış açısı getirmek amacı ile kurulmuştur.
Günümüzde tüketiciler gün içinde sosyal medya mecralarında binlerce reklam iletisine maruz kalmaktadır. Bu sebeple firmalar bu tutumu tersine çevirmeye çalışmaktadır. Agency Balance tam olarak bu noktada diğer reklam alanlarından ayrılıyor ve klasik yöntemlerin geride kaldığının bilinci ile sosyal medya reklamlarına yeni bir soluk getiriyor.
Agency Balance, Sosyal Medyada var alan hesaplarınızın en işlek caddedeki sanal vitrininiz olduğunu varsayar. Sosyal medya kullanıcılarının sizin vitrininizi değerli kılıp, içeriğinizi beğenerek diğer kullanıcılara tavsiye etmesi bizi farklı kılan iş modelini temsil eder.
Agency Balance’de tüm operasyonlar profesyonel kadrolarca yönetilir. Sosyal medyanın sahip olduğu potansiyeli sizin için en uygun şekilde değerlendirir.
Şirket olarak yeni bir mecra olabiliriz ancak sosyal medya reklamcılığına yeni bir
soluk getirme konusunda oldukça iddialıyız!

Agency Balance

yeni iş fikirlerinin ticarileşmesi ve ticarileştikten sonra büyümesi süreçlerinde her türlü desteği profesyonel bir hizmet anlayışı ile sunan ve bunların yaygınlaşması için mücadele eden sosyal bir yapıdır. Bilgiyi Ticarileştirme Merkezi birbiriyle entegre üç adet birim ile çalışmalarını sürdürmektedir. Bu ofisler ilgi odakları doğrultusunda gerekli süreçlere destek vermekte ve ihtiyaçlara yönelik cevabi süreçlerde rol almaktadırlar.

Daha fazla müşteri çekin
Web sitenize yeni ziyaretçiler çekmek, İnternet satışlarını artırmak veya mevcut müşterilerinizin ilgi düzeyini yükseltmek gibi farklı amaçlarınız olabilir. Agency Balance sayesinde hepsi mümkün.

Doğru kullanıcılara doğru zamanda ulaşın
Google'daki kullanıcılar, sunduğunuz ürün ve hizmetleri tam aradıkları anda işletmenizi bulabilir.

Reklamları, bölgesel veya küresel olarak yayınlayın
Reklamlarınızı belirli ülkelerdeki, bölgelerdeki veya şehirlerdeki ya da işletmenizden veya mağazanızdan belirlenmiş bir uzaklıkta bulunan müşterilere hedefleyin.

Bize ihtiyacınız varsa yanınızdayız
Agency Balance ile reklam kampanyalarınızı kendiniz yönetebilir ya da ücretsiz destek için bize ulaşın.


Küçük ya da büyük olsun bütün işletmelerin gözleri, kulakları, elleri, ayakları yani insanlar gibi duyu organları olmalı. Pazara çıktığında insanlar gibi görmeli, duymalı, dokunmalı. Örneğin iyi bir yönetici çalışanlarının sesini bir kilometre uzaktan tanıyabilmeli, bir satışçı müşterilerinin istek şarkılarına eşlik edebilmeli ve en önemlisi işletmeler arada bir rakiplerinin pişirdiği yemekleri de yemeli.Peki bunlar yeter mi? Yok, yetmez. Tüm bunların üstüne bir de sağlığına dikkat etmeli. Kütük gibi olursa, çalışanların beli, çok gevşek olursa yöneticilerin başı ağrır. O zaman, sert ya da yumuşak değil, esnek olmalı. Çalışanlar her sabah güne esneme hareketleriyle başlamalı. Bir işletme için büyümek değil en önemli mesele. Çünkü kimi işletmeler büyümeye çalışırken, kimi de küçülme derdinde. Esnek bir işletmeyse gerektiği zaman gerilir, sivrilir, büyür, gerektiğinde yumuşar, küçülür. Çok önemli bir istatistik -ve tamamen uydurma- iyi bir işletme yılda tam on dört kere değişebilmeli. Çakallarla kurtların devri bitti artık, bukalemun gibi koşullar değişince kendisi de değişenler revaçta. Bu devirde kafasını dizine, ayaklarını da poposuna değdiremeyen işletmeler için ekmek aslanın ağzında.Buraya kadar her şey tamamsa devam ediyoruz. Evet, işini çok iyi yaptın, esneme hareketlerin fena değil, ahlakına da kimse toz konduramaz ama biraz da gösteriş lazım. Pembe bir fularla ortalarda dolaşamam diyorsan en azından hafif bir makyaj, sıcak bir gülümsemeyi düşünebilirsin. Ama gülüşün sana ait olsun, çünkü sen farklısın. Eğer değilsen, hemen farklı olmalısın.Peki hiç düşündün mü, patron neden müşterilere ya da çalışanlara ‘dükkân senin’ der? Çünkü herkes kendi dükkânından alış veriş yapmayı ister de ondan. Yani benim manavım olsa gidip başka yerden kabak alır mıyım?Nasıl başladın, nerelerden geldin, nereye gidiyorsun? Hepsi için bir hikâyen olsun. Çünkü sadece hikâyeler akılda kalır. Benim ürünüm böyle iyi, benim hizmetim şöyle güzel demenin modası geçti. Artık storytelling yani hikâye anlatma çağındayız.Elbette kendini bizden iyi tanıyorsun ama öyle bir şey daha var ki onu sadece ama sadece sen biliyorsun. Belki bugün bize, sana nasıl yardım edebileceğimizi öğretebilirsin.