HAKKIMIZDA


Biz Kimiz ?

Agency Balance yeni iş fikirlerinin ticarileşmesi ve ticarileştikten sonra büyümesi süreçlerinde her türlü desteği profesyonel bir hizmet anlayışı ile sunan ve bunların yaygınlaşması için mücadele eden sosyal bir yapıdır. Bilgiyi Ticarileştirme Merkezi birbiriyle entegre üç adet birim ile çalışmalarını sürdürmektedir. Bu ofisler ilgi odakları doğrultusunda gerekli süreçlere destek vermekte ve ihtiyaçlara yönelik cevabi süreçlerde rol almaktadırlar.
Agency Balance  Reklam Ve Danışmanlık 13 yıldır sahip olduğu bilgi ve tecrübeyi, siz değerli müşterileri ile paylaşmanın heyecanını her zaman duydu ve her zaman duymaya devam edecek.
Orta ölçekli bir işletme olmasına rağmen kurulduğu ilk andan itibaren kaliteye verdiği önem ve zoru başarma azmi sayesinde kısa sürede sektöründe tanınmış ve bu ilkelerinden asla vazgeçmemiştir.  Firmanın değişmez prensipleri daima kalite, hizmet, zamanında teslim ve uygun fiyat olmuştur. Üretimde başarı ve sürekliliğin teminatı, “hizmette dürüstlük ve kalitedir” prensibiyle çalışan Agency Balance Reklam Ve Danışmanlık, gösterdiğiniz yakın ilgi ve desteğinizden ötürü teşekkür ederek sizlere bugün ve gelecekte hizmet vermeye devam edecektir.

Vizyon

Türkiye’nin ticareti, sanayisi, istihdamıyla birlikte yenilikçilik ve girişimcilik kapasitesini güçlendiren, küresel konumunu reel düzlemde bilginin ticarileştirilmesi süreçleri vasıtasıyla yükselten ve Dünya genelinde bu alanlarda faaliyet gösteren öncü kuruluş olmak.

Misyon

Türkiye’nin küresel ölçekte, yenilikçilik ve girişimcilik potansiyelini güçlendirecek, bilgi ticarileştirme faaliyetlerini yürütecek ve bu çerçevedeki bütün bileşenleri harmonize edecek hizmetleri tek çatı altında sunarak farklı disiplinlerde değer yaratım mekanizmaları oluşturmak.

  Girişimcilik ve Ticarileştirme Ofisi

Girişimcilik ve Ticarileştirme Ofisi yaratıcı iş fikirleri olan ancak projelerini hayata geçirmek için desteğe ihtiyacı olan girişimcilere ihtiyaç duydukları destekleri sunmaktadır. Bu amaca hizmet etmek için kurulan ve Agency Balance  çatısı altında ön çalışma merkezi olarak görev yapan Bilgiyi Ticarileştirme Atölyesi girişimcileri, Girişimcilik ve Ticarileştirme Ofisi ekibi ile birebir çalışma halinde olacaklardır. Girişimcilik ve Ticarileştirme Ofisi ekibi atölye içerisinde düzenlenecek eğitimlerin, seminerlerin, danışmanlık faaliyetlerinin, hızlandırma programlarının düzenlenmesiyle ve girişimcilerin iş fikirlerinin geliştirilmesine yönelik etkinliklerle ilgilenmektedirler.

  İş Geliştirme ve Yenilik Ofisi

Agency Balance  çatısı altında kuluçka merkezi niteliğinde faaliyet gösteren Yeni Doğan Şirket Ünitesi 0-4 yaş arası şirketleri, İş Geliştirme ve Yenilik Ofisi ekibi ile birebir çalışacaklardır. İş Geliştirme ve Yenilik Ofisi ekibi danışmanlık hizmetlerinin, eğitimlerin, yatırımcı-girişimci buluşmalarının düzenlenmesi süreçlerinde görev almakta ve Şirketlerin  sürdürülebilir bir başarı sağlamalarına hizmet etmektedirler.

Marka ve Patent Ofisi


Marka ve Patent Ofisi, Agency Balance  girişimcilerine bilginin ticarileşmesi aşamaları olan; araştırma, fikir, icat, buluş ve yeni ürün geliştirme, patent başvurusu yapma, tescilleme gibi alanlarda destek olmak üzere faaliyet göstermektedir. Marka ve Patent Ofisi çatısı altında; fikri mülkiyet haklarının korunması ve bu konuda farkındalığın arttırılması için çalışmalar yapılacak, lisanslama ve ticarileştirme konularına ilişkin danışmanlıklar sunulmaktadır. Marka ve Patent Ofisi kapsamında fikri ve sınai haklar, bilişim hukuku ve marka ve patent gibi konularda eğitimler düzenlenmektedir.

MARKA TASARIMI

Marka tasarımının önemi günümüzde her kurum ve firma tarafından bilinmektedir. Marka tasarımı, markanızın oluşumundan itibaren sizi rakiplerinizden ayırarak bir adım öne geçmenizi sağlar. Ürettiğiniz ürün ya da hizmet ne denli kaliteli olursa olsun bir marka kimliğiniz yoksa rakiplerinizden geri kalmaktan kurtulamazsınız. İşte bu noktada biz, profesyonel ekibimizle çözüm ortağınız olmaya hazırız.

LOGO TASARIMI 

Logo tasarımı; kurumunuzun, işletmenizin veya markanızın yüzü niteliğindedir. Logonuzun yaptığınız işi doğru şekilde anlatması ve akılda kalıcılığı olması gerekmektedir. Logo, markanızın en önemli yapı taşıdır.

KURUMSAL KİMLİK 

Kurumsal Kimlik; markanızın, kurumunuzun ya da ürettiğiniz ürünün imajını yansıtmaktadır. Bu imaj ne kadar güçlü olursa müşterilerinizin güveni de o denli artar. Kurumsal kimlik bir nevi ilk izlenim niteliğini taşımaktadır.

KATALOG 

Katalog, ürettiğiniz ürün ya da hizmeti müşterilerinizle buluşturan, onlara yaptığınız işi anlatmanızı sağlayan bir köprü niteliğindedir. Katalogla geniş kitlelere ulaşabilir, verimliliğinizi arttırabilirsiniz.

MEDYA SATINALMA

 Reklamcının mesajını hedeflediği kişilere ulaştırmak üzere medyanın ne şekilde kullanılması gerektiğinin belirlenme sürecidir. Biz, medyanın farklı planlarını bir araya getirerek, reklam mesajının hedef kitleyle nerede, ne zaman ve ne frekansta karşılaşacağını belirleriz. 

ORGANİZASYON 

Anlam olarak düzenlemek, kurmak, örgütlemek fiillerini temsil eden organizasyon; hizmet edilenlerin bir adım önünde olmayı gerektiren bir yaşam felsesidir. Bunun için gerekli olan tek hedef yaratıcı tasarımlar olmalıdır. Bu felsefe 2 kişilik bir yıldönümü kutlamasından 1000 kişilik şirket açılışı arasında bir fark gözetmez.

TANITIM FİLMİ 

Tanıtım Filmleri bir firmanın kimliğini ortaya koyması sebebiyle bu konuda profesyonel bakılması gerekmektedir. Tanıtım filmleri firmanın bu güne kadar gerçekleştirmiş olduğu çalışmaları, kurumsal duruşunu, piyasa itibarını, yıllar içerisinde edinilmiş olunan itibarını bir anda ön plana çıkarabileceği gibi firmanın tüm birikimlerini bir anda yok da edebilir.

FOTOĞRAF ÇEKİMİ

Herşey hayal etmekle başlar. biz hayallerinizi bir fotoğraf karesine sığdırmanın yolunu biliriz. Kusursuz ışığı, inanılmaz derinlik hissini, muhteşem renkleri profesyonel ekibi ve teknolojisiyle bir araya getirerek etkileyici ve unutulmaz fotoğraflar çeker, markanızı ve ürünlerinizi müşterilerinize en muhteşem karelerde sunarız.

TV REKLAMI 

Reklam gayesi ya ürünü tanıtmak veya firmayı tanıtmak şeklinde iki türdür. Reklam yapılış şekline göre de iki türlüdür. Doğrudan faaliyet gerektiren reklamlarda ürünün hemen satışı acil işlem vardır. Dolaylı faaliyet gerektiren reklamlarda ise, okuyucu veya seyirci üzerinde ürünün hayaliyle etki uyandırılır. Perakende satıcılar doğrudan faaliyetli reklamı tercih ederken; imalatçılar ve fabrikalar ise, dolaylı faaliyetli reklamı tercih ederler.

SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ VE ŞİRKET EĞİTİMİ

Biz seni öyle güzel tanıtırız ki adını ilk kez duyanlar bile seni eskiden beri tanıyormuş gibi hissederler…
v Sosyal Medya ve Marka Yönetimi
v Sosyal Medya ve İçerik Stratejisinin Oluşturulması
v Facebook, Twitter, Google+, Youtube, Instagram, Pinterest Sayfalarının -Yoksa- Oluşturulması ve Yönetimi
v Sosyal Medya İçin Özgün İçerik Oluşturulması
v Arama Motorları Optimizasyonu
v Web Sitesi Oluşturma
v Sosyal Medya Reklam Kampanyalarının Yönetimi
v Raporlama ve Geri Bildirim
v Şirketlere kurumsal Kimlik kazandırma
v Şirketlere Yeni Pazar araştırmaları
v Markalaşma ve tanıtım çalışmaları
v Yönetim sistemleri ve Görev tanımları eğitimi
v Uluslararası Pazar araştırması
v Uluslararası rekabet edebilme ve kaynak temini
v Şirket Maliyet düşürme kurumsal sistem kurma


Agency Balance , online reklam veren  şirketlerin  yeteneklerini geliştirmelerine ve işlerini büyütmelerine yardımcı olan bir şirkettir. Program dahilinde Agency Balance  çalışanları, Agency tarafından eğitilir, 5 temel ürün dalında sertifika alma şansı elde eder ve Google'ın en iyi uygulamalarını kullanarak Agency Balance Reklam kampanyalarını yönetirler.