Kategori: Pazarlama Teknikleri
Reklam metni yazmanın gerçekten yaratıcılık gerektirdiğini biliyorum. Tek başına yaratıcılık yeterli olsaydı işimiz çok daha kolay olabilirdi. Hayır, yeterli değil! Her iş gibi reklam metni yazmanın da çeşitli püf noktaları var. İkna edici metinler yazma konusunda birçok teknik paylaştım. Yazılarımın çoğu içerik pazarlamasını etkin kullanmaya yönelikti. Şimdi bahsedeceğim konu ise çok daha spesifik bir alana hitap ediyor. [Devamı]
Kategori: Pazarlama Teknikleri
İçeriklerini geniş kitlelere duyurmak isteyen herkes gibi siz de sosyal medyanın gücünü kullanmak istiyorsunuz. Sosyal medyada dönüşüm almak için periyodik paylaşımlar yapıyorsunuz. Buna rağmen sosyal medyada dönüşüm sağlama konusunda güçlük mü çekiyorsunuz? Yoksa durum daha mı vahim? Öyleyse: Facebook paylaşımlarınıza kimse tıklamıyor. Twitter’da kimse retweet yapmıyor, instagramda like’lanmıyorsunuz. Tüm bunlar yaşanırken başkalarının yaptığı sosyal medya [Devamı]
Kategori: Pazarlama Teknikleri
Google Adwords, hiç tartışmasız ki dijital pazarlama dünyasının en kuvvetli silahlarından birisi. O’nu böylesine değerli kılan şey ise, bir ürün ya da hizmeti sadece aradığımızda karşımıza çıkarıyor oluşu. Yani sıcak satışa dönüşebilecek kitleyi elinizde tutuyorsunuz dersek yalan söylemiş olmayız. Google Adwords nasıl kullanılır ve Adwords kullanımı ile ilgili tüoları bu yazıda temel olarak paylaşıyor olacağız. [Devamı]
Kategori: Pazarlama Teknikleri
İçerik pazarlama, temelde reklam amacı taşıyan ancak uygulamada reklam imajı taşımayan en etkili pazarlama yöntemlerinden biridir. İçerik pazarlama (content marketing) çalışmalarınızda elde ettiğiniz dönüşümleri %100’e kadar artırma potansiyeli olan bir makale hazırladım. Henüz içerik pazarlaması konusunda uzmanlaşmamış markalar için bu oran çok daha yüksek olabilir. İddia ediyorum, bu makaleye ayıracağınız 5 dk bundan sonraki kazançlarınızı katlayacaktır. [Devamı]
Kategori: Pazarlama Teknikleri
Reklam metni, tanıtım yazısı veya reklam filmi kurgulamak istediğinizde hep aynı problemlerle karşılaşırsınız. Düşündükleriniz ya çok sıkıcıdır ya da çok klişe… Bu durumda ne yapıyoruz: ürün veya markanın özellikleri, faydası belliyken o kadar uç noktalara gidiyoruz ki asıl işimiz ürünü değil de ne kadar iyi reklam kurgusu yapabildiğimizi sunmak oluyor. Sizce sıra dışı reklam kampanyaları ne kadar etkili? [Devamı]
Kategori: Pazarlama Teknikleri
İndirim kuponları hayatımıza yavaş yavaş daha çok girmeye başladı ve herkesin de aklında bu konu hakkında bir çok soru var. İndirim kuponları satışlarda ne kadar etkili? Online alışverişte kupon kullanmak geçici bir moda mı? Online alışverişin daha popüler ve yaygın olduğu diğer ülkelere bakmak bize biraz fikir verecektir. Bilindiği gibi kupon ile pazarlama Amerika’dan çıkmış [Devamı]
Kategori: Pazarlama Teknikleri
Marka değeri yaratmak için atılması gereken birçok adım var. Bunlardan biri -en önemlisi- de “marka ile sıfat eşleştirmesi yaparak marka değeri yaratmaktır.” Piyasaya bir ürün çıkardığınız zaman pazar payınız o ürünün insanlarda yarattığı algıya göre şekillenecektir. İnsanların hafızasında yer etmek için iyi bir slogan edinmiş olabilirsiniz. Sizi rakiplerinizden ayıran anlamlı renklere de sahip olabilirsiniz. Buraya kadar [Devamı]
Kategori: Pazarlama Teknikleri
“Viral” kelimesinin tam Türkçe karşılığı olmadığı gibi anlam olarak: virüs aracılığıyla, virüs gibi yayılan, virüs özelliğinde demektir. Bu yazıda viral ne demek ve viral reklam nedir sorularını örneklerle yanıtladım. Viral reklam çalışmalarının özelliğini hatırlarsak “viral ne demek?” sorusuna biraz daha somut cevaplar verebiliriz. Viral reklamlar, standart reklamlardan çok daha farklı yapıda ve genellikle “reklam değilmiş” gibidirler. Viral Reklam Nedir? [Devamı]
Kategori: Pazarlama Teknikleri
Bu makale, Kemal Okut tarafından, HızlıAdam’da yayınlanmak için hazırlanmış özgün bir çalışmadır Günümüzde tüketici alışkanlıklarının, pazarlama stratejilerinin ve rekabet koşullarının sürekli geliştiğini ve değiştiğini, teknolojik ve sosyolojik değişimlerin hayatımıza çok hızlı girebildiğini gözlemleyebiliyoruz. Bu değişimlere kurumsal markaların hızla ayak uydurmak zorunda olduğu ve bunun ne gibi faydalar sağlayabileceği ile ilgili nacizane bilgilerimi paylaşmak isterim. Sosyal [Devamı]
Kategori: Pazarlama Teknikleri
Call to Action: Pazarlamada sıkça kullanılan ve hedef kitleyi harekete geçirmeyi amaçlayan söylem veya tekniklerin genel adıdır. Potansiyel müşterileri anında harekete geçirmeyi amaçlayan yöntemler eyleme davet eden ve aksiyon aldırma (eyleme geçirme) gücü olan kısa, basit yapılardır. Bilinen En Etkili Eylem Çağrıları – En Çok Kullanılan Call to Action Söylemleri Hemen ara! Şimdi Üye Ol. Satın [Devamı]
BURADA YORUMUN DEĞERLİ
Binlerce Agency Balance Takipçisi Yorumunu Merak Ediyor
Yazıyı paylaş "Blog Yazarak Ayda Ne Kadar Para Kazanılır?"