Amaç:
Yöneticiler için global piyasalarda rekabet stratejilerini belirlemekte
yardımcı olacak yöntemler ile Türkiye’deki ve dünyadaki örnek olaylar üzerinden
gidilerek uluslararası pazarlama yöntemleri hakkında çalışmalar
Kapsam:
· Pazarlama
stratejisinin belirlenmesi
· Pazarlama
programının yapılması
· Şirket
içi örgütlenme
· Internet
yolu ile satış
Stratejik
Pazarlama Yönetimi
Amaç:
Yöneticiler için pazarlama stratejilerindeki yöntemler, katılımcıların kendi
kurumlarının piyasadaki yeri ve mevcut stratejilerinin analiz yöntemleri
hakkında, Türk ve yabancı kurumlardan örnek olaylar kullanılarak modern
pazarlama teknikleri çalışması
Kapsam:
· Müşteri
ve pazar odaklı pazarlama
· Firmanın
pazarı ve çevresi
· Pazar
segmantasyonu
· Pazarlama
stratejilerinin geliştirilmesi
· Firma
içinde pazarlama organizasyonu
· Elektronik
ticaret ve firma için getirdiği yeni fırsatlar ve tehditler
Satış
Becerilerinin Geliştirilmesi
Amaç: Satış
görevlilerinin, müşteri ilişkileri ve ilişkilerde kalıcılığın sağlanması, satış
sırasında iletişimde öncelikli faktörler konularında çalışmalar
Kapsam:
· Satış
hizmeti ve satıştan sorumlu kişilerin görevleri
· Satışta
yapılabilecek hatalar
· Müşteri
tipleri
· Müşteri
özelliklerine uyumlu satış
· Satışın
aşamaları
· Satışta
yeni teknikler
Proje
Yönetimi
Amaç: Bu
program proje yönetimi ile ilgili ilk temel programdır. Hızlı değişim ortamında
gerekli olan, rutin işlerin otomatik süreçlere bağlanıp, yeni projelere
yoğunlaşılması, etkin bir proje yönetimi için temel kavramların tanıtılması ve
daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık çalışmaları
Kapsam:
· Giriş
ve kavramlar
· Projenin
yapılandırılması
· Projenin
çizelgelenmesi ve bütçelenmesi
· Kaynakların
dağılımı
· Projenin
izlenmesi ve bilgi sistemi
· Projenin
zaman ve maliyet kontrolü
Stratejik
Yönetim
Amaç: Kavramların
tanıtılması daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık, kurum ve
kuruluşların geleceğe yönelik planlı ve sistemli etkinliği her an gündeme
gelebilecek bir değişikliklerin, zamanında ve uygun biçimde gerçekleştirilmesi
yönünde çalışmalar doğal olarak çelişik olan bu iki yeteneği bir arada
geliştirebilmek, içinde bulunduğumuz çok hızlı değişim ve çeşitlilik ortamında
daha da güç erişilir bir hedeftir. Bu yeteneklerin organizasyonda yerleşip
kurumlaşmasını amaçlayan stratejik yönetim çalışmaları hayati önem
taşımaktadır.
Kapsam:
· Planlama
sisteminin tasarımı
· Çevre
analizi
· Değerlerin
analizi
· Misyon
formulasyonu
· Stratejik
iş modellemesi
· Mevcut
durum analizi
· Strateji
oluşturma
· Harekat
planları
· Alternatif
planlama
Uygulama/hayata
geçirme
Global
Pazarlama Stratejileri
Amaç:
Yöneticiler için global piyasalarda rekabet stratejilerini belirlemekte
yardımcı olacak yöntemler ile Türkiye’deki ve dünyadaki örnek olaylar üzerinden
gidilerek uluslararası pazarlama yöntemleri hakkında çalışmalar
Kapsam:
· Pazarlama
stratejisinin belirlenmesi
· Pazarlama
programının yapılması
· Şirket
içi örgütlenme
· Internet
yolu ile satış
Stratejik
Pazarlama Yönetimi
Amaç:
Yöneticiler için pazarlama stratejilerindeki yöntemler, katılımcıların kendi
kurumlarının piyasadaki yeri ve mevcut stratejilerinin analiz yöntemleri
hakkında, Türk ve yabancı kurumlardan örnek olaylar kullanılarak modern
pazarlama teknikleri çalışması
Kapsam:
· Müşteri
ve pazar odaklı pazarlama
· Firmanın
pazarı ve çevresi
· Pazar
segmantasyonu
· Pazarlama
stratejilerinin geliştirilmesi
· Firma
içinde pazarlama organizasyonu
· Elektronik
ticaret ve firma için getirdiği yeni fırsatlar ve tehditler
Satış
Becerilerinin Geliştirilmesi
Amaç: Satış
görevlilerinin, müşteri ilişkileri ve ilişkilerde kalıcılığın sağlanması, satış
sırasında iletişimde öncelikli faktörler konularında çalışmalar
Kapsam:
· Satış
hizmeti ve satıştan sorumlu kişilerin görevleri
· Satışta
yapılabilecek hatalar
· Müşteri
tipleri
· Müşteri
özelliklerine uyumlu satış
· Satışın
aşamaları
· Satışta
yeni teknikler
Proje
Yönetimi
Amaç: Bu
program proje yönetimi ile ilgili ilk temel programdır. Hızlı değişim ortamında
gerekli olan, rutin işlerin otomatik süreçlere bağlanıp, yeni projelere
yoğunlaşılması, etkin bir proje yönetimi için temel kavramların tanıtılması ve
daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık çalışmaları
Kapsam:
· Giriş
ve kavramlar
· Projenin
yapılandırılması
· Projenin
çizelgelenmesi ve bütçelenmesi
· Kaynakların
dağılımı
· Projenin
izlenmesi ve bilgi sistemi
· Projenin
zaman ve maliyet kontrolü
Stratejik
Yönetim
Amaç: Kavramların
tanıtılması daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık, kurum ve
kuruluşların geleceğe yönelik planlı ve sistemli etkinliği her an gündeme
gelebilecek bir değişikliklerin, zamanında ve uygun biçimde gerçekleştirilmesi
yönünde çalışmalar doğal olarak çelişik olan bu iki yeteneği bir arada
geliştirebilmek, içinde bulunduğumuz çok hızlı değişim ve çeşitlilik ortamında
daha da güç erişilir bir hedeftir. Bu yeteneklerin organizasyonda yerleşip
kurumlaşmasını amaçlayan stratejik yönetim çalışmaları hayati önem
taşımaktadır.
Kapsam:
· Planlama
sisteminin tasarımı
· Çevre
analizi
· Değerlerin
analizi
· Misyon
formulasyonu
· Stratejik
iş modellemesi
· Mevcut
durum analizi
· Strateji
oluşturma
· Harekat
planları
· Alternatif
planlama
Uygulama/hayata
geçirme
Global
Pazarlama Stratejileri
Amaç:
Yöneticiler için global piyasalarda rekabet stratejilerini belirlemekte
yardımcı olacak yöntemler ile Türkiye’deki ve dünyadaki örnek olaylar üzerinden
gidilerek uluslararası pazarlama yöntemleri hakkında çalışmalar
Kapsam:
· Pazarlama
stratejisinin belirlenmesi
· Pazarlama
programının yapılması
· Şirket
içi örgütlenme
· Internet
yolu ile satış
Stratejik
Pazarlama Yönetimi
Amaç:
Yöneticiler için pazarlama stratejilerindeki yöntemler, katılımcıların kendi
kurumlarının piyasadaki yeri ve mevcut stratejilerinin analiz yöntemleri
hakkında, Türk ve yabancı kurumlardan örnek olaylar kullanılarak modern
pazarlama teknikleri çalışması
Kapsam:
· Müşteri
ve pazar odaklı pazarlama
· Firmanın
pazarı ve çevresi
· Pazar
segmantasyonu
· Pazarlama
stratejilerinin geliştirilmesi
· Firma
içinde pazarlama organizasyonu
· Elektronik
ticaret ve firma için getirdiği yeni fırsatlar ve tehditler
Satış
Becerilerinin Geliştirilmesi
Amaç: Satış
görevlilerinin, müşteri ilişkileri ve ilişkilerde kalıcılığın sağlanması, satış
sırasında iletişimde öncelikli faktörler konularında çalışmalar
Kapsam:
· Satış
hizmeti ve satıştan sorumlu kişilerin görevleri
· Satışta
yapılabilecek hatalar
· Müşteri
tipleri
· Müşteri
özelliklerine uyumlu satış
· Satışın
aşamaları
· Satışta
yeni teknikler
Proje
Yönetimi
Amaç: Bu
program proje yönetimi ile ilgili ilk temel programdır. Hızlı değişim ortamında
gerekli olan, rutin işlerin otomatik süreçlere bağlanıp, yeni projelere
yoğunlaşılması, etkin bir proje yönetimi için temel kavramların tanıtılması ve
daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık çalışmaları
Kapsam:
· Giriş
ve kavramlar
· Projenin
yapılandırılması
· Projenin
çizelgelenmesi ve bütçelenmesi
· Kaynakların
dağılımı
· Projenin
izlenmesi ve bilgi sistemi
· Projenin
zaman ve maliyet kontrolü
Stratejik
Yönetim
Amaç: Kavramların
tanıtılması daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık, kurum ve
kuruluşların geleceğe yönelik planlı ve sistemli etkinliği her an gündeme
gelebilecek bir değişikliklerin, zamanında ve uygun biçimde gerçekleştirilmesi
yönünde çalışmalar doğal olarak çelişik olan bu iki yeteneği bir arada
geliştirebilmek, içinde bulunduğumuz çok hızlı değişim ve çeşitlilik ortamında
daha da güç erişilir bir hedeftir. Bu yeteneklerin organizasyonda yerleşip
kurumlaşmasını amaçlayan stratejik yönetim çalışmaları hayati önem
taşımaktadır.
Kapsam:
· Planlama
sisteminin tasarımı
· Çevre
analizi
· Değerlerin
analizi
· Misyon
formulasyonu
· Stratejik
iş modellemesi
· Mevcut
durum analizi
· Strateji
oluşturma
· Harekat
planları
· Alternatif
planlama
Uygulama/hayata
geçirme
Global
Pazarlama Stratejileri
Amaç:
Yöneticiler için global piyasalarda rekabet stratejilerini belirlemekte
yardımcı olacak yöntemler ile Türkiye’deki ve dünyadaki örnek olaylar üzerinden
gidilerek uluslararası pazarlama yöntemleri hakkında çalışmalar
Kapsam:
· Pazarlama
stratejisinin belirlenmesi
· Pazarlama
programının yapılması
· Şirket
içi örgütlenme
· Internet
yolu ile satış
Stratejik
Pazarlama Yönetimi
Amaç:
Yöneticiler için pazarlama stratejilerindeki yöntemler, katılımcıların kendi
kurumlarının piyasadaki yeri ve mevcut stratejilerinin analiz yöntemleri
hakkında, Türk ve yabancı kurumlardan örnek olaylar kullanılarak modern
pazarlama teknikleri çalışması
Kapsam:
· Müşteri
ve pazar odaklı pazarlama
· Firmanın
pazarı ve çevresi
· Pazar
segmantasyonu
· Pazarlama
stratejilerinin geliştirilmesi
· Firma
içinde pazarlama organizasyonu
· Elektronik
ticaret ve firma için getirdiği yeni fırsatlar ve tehditler
Satış Becerilerinin
Geliştirilmesi
Amaç: Satış
görevlilerinin, müşteri ilişkileri ve ilişkilerde kalıcılığın sağlanması, satış
sırasında iletişimde öncelikli faktörler konularında çalışmalar
Kapsam:
· Satış
hizmeti ve satıştan sorumlu kişilerin görevleri
· Satışta
yapılabilecek hatalar
· Müşteri
tipleri
· Müşteri
özelliklerine uyumlu satış
· Satışın
aşamaları
· Satışta
yeni teknikler
Proje
Yönetimi
Amaç: Bu
program proje yönetimi ile ilgili ilk temel programdır. Hızlı değişim ortamında
gerekli olan, rutin işlerin otomatik süreçlere bağlanıp, yeni projelere
yoğunlaşılması, etkin bir proje yönetimi için temel kavramların tanıtılması ve
daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık çalışmaları
Kapsam:
· Giriş
ve kavramlar
· Projenin
yapılandırılması
· Projenin
çizelgelenmesi ve bütçelenmesi
· Kaynakların
dağılımı
· Projenin
izlenmesi ve bilgi sistemi
· Projenin
zaman ve maliyet kontrolü
Stratejik
Yönetim
Amaç: Kavramların
tanıtılması daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık, kurum ve
kuruluşların geleceğe yönelik planlı ve sistemli etkinliği her an gündeme
gelebilecek bir değişikliklerin, zamanında ve uygun biçimde gerçekleştirilmesi
yönünde çalışmalar doğal olarak çelişik olan bu iki yeteneği bir arada
geliştirebilmek, içinde bulunduğumuz çok hızlı değişim ve çeşitlilik ortamında
daha da güç erişilir bir hedeftir. Bu yeteneklerin organizasyonda yerleşip
kurumlaşmasını amaçlayan stratejik yönetim çalışmaları hayati önem
taşımaktadır.
Kapsam:
· Planlama
sisteminin tasarımı
· Çevre
analizi
· Değerlerin
analizi
· Misyon
formulasyonu
· Stratejik
iş modellemesi
· Mevcut
durum analizi
· Strateji
oluşturma
· Harekat
planları
· Alternatif
planlama
Uygulama/hayata
geçirme
Global
Pazarlama Stratejileri
Amaç:
Yöneticiler için global piyasalarda rekabet stratejilerini belirlemekte
yardımcı olacak yöntemler ile Türkiye’deki ve dünyadaki örnek olaylar üzerinden
gidilerek uluslararası pazarlama yöntemleri hakkında çalışmalar
Kapsam:
· Pazarlama
stratejisinin belirlenmesi
· Pazarlama
programının yapılması
· Şirket
içi örgütlenme
· Internet
yolu ile satış
Stratejik
Pazarlama Yönetimi
Amaç:
Yöneticiler için pazarlama stratejilerindeki yöntemler, katılımcıların kendi
kurumlarının piyasadaki yeri ve mevcut stratejilerinin analiz yöntemleri
hakkında, Türk ve yabancı kurumlardan örnek olaylar kullanılarak modern
pazarlama teknikleri çalışması
Kapsam:
· Müşteri
ve pazar odaklı pazarlama
· Firmanın
pazarı ve çevresi
· Pazar
segmantasyonu
· Pazarlama
stratejilerinin geliştirilmesi
· Firma
içinde pazarlama organizasyonu
· Elektronik
ticaret ve firma için getirdiği yeni fırsatlar ve tehditler
Satış
Becerilerinin Geliştirilmesi
Amaç: Satış
görevlilerinin, müşteri ilişkileri ve ilişkilerde kalıcılığın sağlanması, satış
sırasında iletişimde öncelikli faktörler konularında çalışmalar
Kapsam:
· Satış
hizmeti ve satıştan sorumlu kişilerin görevleri
· Satışta
yapılabilecek hatalar
· Müşteri
tipleri
· Müşteri
özelliklerine uyumlu satış
· Satışın
aşamaları
· Satışta
yeni teknikler
Proje
Yönetimi
Amaç: Bu
program proje yönetimi ile ilgili ilk temel programdır. Hızlı değişim ortamında
gerekli olan, rutin işlerin otomatik süreçlere bağlanıp, yeni projelere
yoğunlaşılması, etkin bir proje yönetimi için temel kavramların tanıtılması ve
daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık çalışmaları
Kapsam:
· Giriş
ve kavramlar
· Projenin
yapılandırılması
· Projenin
çizelgelenmesi ve bütçelenmesi
· Kaynakların
dağılımı
· Projenin
izlenmesi ve bilgi sistemi
· Projenin
zaman ve maliyet kontrolü
Stratejik
Yönetim
Amaç: Kavramların
tanıtılması daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık, kurum ve
kuruluşların geleceğe yönelik planlı ve sistemli etkinliği her an gündeme
gelebilecek bir değişikliklerin, zamanında ve uygun biçimde gerçekleştirilmesi
yönünde çalışmalar doğal olarak çelişik olan bu iki yeteneği bir arada
geliştirebilmek, içinde bulunduğumuz çok hızlı değişim ve çeşitlilik ortamında
daha da güç erişilir bir hedeftir. Bu yeteneklerin organizasyonda yerleşip
kurumlaşmasını amaçlayan stratejik yönetim çalışmaları hayati önem
taşımaktadır.
Kapsam:
· Planlama
sisteminin tasarımı
· Çevre
analizi
· Değerlerin
analizi
· Misyon
formulasyonu
· Stratejik
iş modellemesi
· Mevcut
durum analizi
· Strateji
oluşturma
· Harekat
planları
· Alternatif
planlama
Uygulama/hayata
geçirme
Global
Pazarlama Stratejileri
Amaç:
Yöneticiler için global piyasalarda rekabet stratejilerini belirlemekte
yardımcı olacak yöntemler ile Türkiye’deki ve dünyadaki örnek olaylar üzerinden
gidilerek uluslararası pazarlama yöntemleri hakkında çalışmalar
Kapsam:
· Pazarlama
stratejisinin belirlenmesi
· Pazarlama
programının yapılması
· Şirket
içi örgütlenme
· Internet
yolu ile satış
Stratejik
Pazarlama Yönetimi
Amaç:
Yöneticiler için pazarlama stratejilerindeki yöntemler, katılımcıların kendi
kurumlarının piyasadaki yeri ve mevcut stratejilerinin analiz yöntemleri
hakkında, Türk ve yabancı kurumlardan örnek olaylar kullanılarak modern
pazarlama teknikleri çalışması
Kapsam:
· Müşteri
ve pazar odaklı pazarlama
· Firmanın
pazarı ve çevresi
· Pazar
segmantasyonu
· Pazarlama
stratejilerinin geliştirilmesi
· Firma
içinde pazarlama organizasyonu
· Elektronik
ticaret ve firma için getirdiği yeni fırsatlar ve tehditler
Satış
Becerilerinin Geliştirilmesi
Amaç: Satış
görevlilerinin, müşteri ilişkileri ve ilişkilerde kalıcılığın sağlanması, satış
sırasında iletişimde öncelikli faktörler konularında çalışmalar
Kapsam:
· Satış
hizmeti ve satıştan sorumlu kişilerin görevleri
· Satışta
yapılabilecek hatalar
· Müşteri
tipleri
· Müşteri
özelliklerine uyumlu satış
· Satışın
aşamaları
· Satışta
yeni teknikler
Proje
Yönetimi
Amaç: Bu
program proje yönetimi ile ilgili ilk temel programdır. Hızlı değişim ortamında
gerekli olan, rutin işlerin otomatik süreçlere bağlanıp, yeni projelere
yoğunlaşılması, etkin bir proje yönetimi için temel kavramların tanıtılması ve
daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık çalışmaları
Kapsam:
· Giriş
ve kavramlar
· Projenin
yapılandırılması
· Projenin
çizelgelenmesi ve bütçelenmesi
· Kaynakların
dağılımı
· Projenin
izlenmesi ve bilgi sistemi
· Projenin
zaman ve maliyet kontrolü
Stratejik
Yönetim
Amaç: Kavramların
tanıtılması daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık, kurum ve
kuruluşların geleceğe yönelik planlı ve sistemli etkinliği her an gündeme
gelebilecek bir değişikliklerin, zamanında ve uygun biçimde gerçekleştirilmesi
yönünde çalışmalar doğal olarak çelişik olan bu iki yeteneği bir arada
geliştirebilmek, içinde bulunduğumuz çok hızlı değişim ve çeşitlilik ortamında
daha da güç erişilir bir hedeftir. Bu yeteneklerin organizasyonda yerleşip
kurumlaşmasını amaçlayan stratejik yönetim çalışmaları hayati önem
taşımaktadır.
Kapsam:
· Planlama
sisteminin tasarımı
· Çevre
analizi
· Değerlerin
analizi
· Misyon
formulasyonu
· Stratejik
iş modellemesi
· Mevcut
durum analizi
· Strateji
oluşturma
· Harekat
planları
· Alternatif
planlama
Uygulama/hayata
geçirme
Global
Pazarlama Stratejileri
Amaç:
Yöneticiler için global piyasalarda rekabet stratejilerini belirlemekte
yardımcı olacak yöntemler ile Türkiye’deki ve dünyadaki örnek olaylar üzerinden
gidilerek uluslararası pazarlama yöntemleri hakkında çalışmalar
Kapsam:
· Pazarlama
stratejisinin belirlenmesi
· Pazarlama
programının yapılması
· Şirket
içi örgütlenme
· Internet
yolu ile satış
Stratejik
Pazarlama Yönetimi
Amaç:
Yöneticiler için pazarlama stratejilerindeki yöntemler, katılımcıların kendi
kurumlarının piyasadaki yeri ve mevcut stratejilerinin analiz yöntemleri
hakkında, Türk ve yabancı kurumlardan örnek olaylar kullanılarak modern
pazarlama teknikleri çalışması
Kapsam:
· Müşteri
ve pazar odaklı pazarlama
· Firmanın
pazarı ve çevresi
· Pazar
segmantasyonu
· Pazarlama
stratejilerinin geliştirilmesi
· Firma
içinde pazarlama organizasyonu
· Elektronik
ticaret ve firma için getirdiği yeni fırsatlar ve tehditler
Satış Becerilerinin
Geliştirilmesi
Amaç: Satış
görevlilerinin, müşteri ilişkileri ve ilişkilerde kalıcılığın sağlanması, satış
sırasında iletişimde öncelikli faktörler konularında çalışmalar
Kapsam:
· Satış
hizmeti ve satıştan sorumlu kişilerin görevleri
· Satışta
yapılabilecek hatalar
· Müşteri
tipleri
· Müşteri
özelliklerine uyumlu satış
· Satışın
aşamaları
· Satışta
yeni teknikler
Proje
Yönetimi
Amaç: Bu
program proje yönetimi ile ilgili ilk temel programdır. Hızlı değişim ortamında
gerekli olan, rutin işlerin otomatik süreçlere bağlanıp, yeni projelere
yoğunlaşılması, etkin bir proje yönetimi için temel kavramların tanıtılması ve
daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık çalışmaları
Kapsam:
· Giriş
ve kavramlar
· Projenin
yapılandırılması
· Projenin
çizelgelenmesi ve bütçelenmesi
· Kaynakların
dağılımı
· Projenin
izlenmesi ve bilgi sistemi
· Projenin
zaman ve maliyet kontrolü
Stratejik
Yönetim
Amaç: Kavramların
tanıtılması daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık, kurum ve
kuruluşların geleceğe yönelik planlı ve sistemli etkinliği her an gündeme
gelebilecek bir değişikliklerin, zamanında ve uygun biçimde gerçekleştirilmesi
yönünde çalışmalar doğal olarak çelişik olan bu iki yeteneği bir arada
geliştirebilmek, içinde bulunduğumuz çok hızlı değişim ve çeşitlilik ortamında
daha da güç erişilir bir hedeftir. Bu yeteneklerin organizasyonda yerleşip
kurumlaşmasını amaçlayan stratejik yönetim çalışmaları hayati önem
taşımaktadır.
Kapsam:
· Planlama
sisteminin tasarımı
· Çevre
analizi
· Değerlerin
analizi
· Misyon
formulasyonu
· Stratejik
iş modellemesi
· Mevcut
durum analizi
· Strateji
oluşturma
· Harekat
planları
· Alternatif
planlama
Uygulama/hayata
geçirme
Global
Pazarlama Stratejileri
Amaç:
Yöneticiler için global piyasalarda rekabet stratejilerini belirlemekte
yardımcı olacak yöntemler ile Türkiye’deki ve dünyadaki örnek olaylar üzerinden
gidilerek uluslararası pazarlama yöntemleri hakkında çalışmalar
Kapsam:
· Pazarlama
stratejisinin belirlenmesi
· Pazarlama
programının yapılması
· Şirket
içi örgütlenme
· Internet
yolu ile satış
Stratejik
Pazarlama Yönetimi
Amaç:
Yöneticiler için pazarlama stratejilerindeki yöntemler, katılımcıların kendi
kurumlarının piyasadaki yeri ve mevcut stratejilerinin analiz yöntemleri
hakkında, Türk ve yabancı kurumlardan örnek olaylar kullanılarak modern
pazarlama teknikleri çalışması
Kapsam:
· Müşteri
ve pazar odaklı pazarlama
· Firmanın
pazarı ve çevresi
· Pazar
segmantasyonu
· Pazarlama
stratejilerinin geliştirilmesi
· Firma
içinde pazarlama organizasyonu
· Elektronik
ticaret ve firma için getirdiği yeni fırsatlar ve tehditler
Satış
Becerilerinin Geliştirilmesi
Amaç: Satış
görevlilerinin, müşteri ilişkileri ve ilişkilerde kalıcılığın sağlanması, satış
sırasında iletişimde öncelikli faktörler konularında çalışmalar
Kapsam:
· Satış
hizmeti ve satıştan sorumlu kişilerin görevleri
· Satışta
yapılabilecek hatalar
· Müşteri
tipleri
· Müşteri
özelliklerine uyumlu satış
· Satışın
aşamaları
· Satışta
yeni teknikler
Proje
Yönetimi
Amaç: Bu
program proje yönetimi ile ilgili ilk temel programdır. Hızlı değişim ortamında
gerekli olan, rutin işlerin otomatik süreçlere bağlanıp, yeni projelere
yoğunlaşılması, etkin bir proje yönetimi için temel kavramların tanıtılması ve
daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık çalışmaları
Kapsam:
· Giriş
ve kavramlar
· Projenin
yapılandırılması
· Projenin
çizelgelenmesi ve bütçelenmesi
· Kaynakların
dağılımı
· Projenin
izlenmesi ve bilgi sistemi
· Projenin
zaman ve maliyet kontrolü
Stratejik
Yönetim
Amaç: Kavramların
tanıtılması daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık, kurum ve
kuruluşların geleceğe yönelik planlı ve sistemli etkinliği her an gündeme
gelebilecek bir değişikliklerin, zamanında ve uygun biçimde gerçekleştirilmesi
yönünde çalışmalar doğal olarak çelişik olan bu iki yeteneği bir arada
geliştirebilmek, içinde bulunduğumuz çok hızlı değişim ve çeşitlilik ortamında
daha da güç erişilir bir hedeftir. Bu yeteneklerin organizasyonda yerleşip
kurumlaşmasını amaçlayan stratejik yönetim çalışmaları hayati önem
taşımaktadır.
Kapsam:
· Planlama
sisteminin tasarımı
· Çevre
analizi
· Değerlerin
analizi
· Misyon
formulasyonu
· Stratejik
iş modellemesi
· Mevcut
durum analizi
· Strateji
oluşturma
· Harekat
planları
· Alternatif
planlama
Uygulama/hayata
geçirme
Global
Pazarlama Stratejileri
Amaç:
Yöneticiler için global piyasalarda rekabet stratejilerini belirlemekte
yardımcı olacak yöntemler ile Türkiye’deki ve dünyadaki örnek olaylar üzerinden
gidilerek uluslararası pazarlama yöntemleri hakkında çalışmalar
Kapsam:
· Pazarlama
stratejisinin belirlenmesi
· Pazarlama
programının yapılması
· Şirket
içi örgütlenme
· Internet
yolu ile satış
Stratejik
Pazarlama Yönetimi
Amaç:
Yöneticiler için pazarlama stratejilerindeki yöntemler, katılımcıların kendi
kurumlarının piyasadaki yeri ve mevcut stratejilerinin analiz yöntemleri
hakkında, Türk ve yabancı kurumlardan örnek olaylar kullanılarak modern
pazarlama teknikleri çalışması
Kapsam:
· Müşteri
ve pazar odaklı pazarlama
· Firmanın
pazarı ve çevresi
· Pazar
segmantasyonu
· Pazarlama
stratejilerinin geliştirilmesi
· Firma
içinde pazarlama organizasyonu
· Elektronik
ticaret ve firma için getirdiği yeni fırsatlar ve tehditler
Satış Becerilerinin
Geliştirilmesi
Amaç: Satış
görevlilerinin, müşteri ilişkileri ve ilişkilerde kalıcılığın sağlanması, satış
sırasında iletişimde öncelikli faktörler konularında çalışmalar
Kapsam:
· Satış
hizmeti ve satıştan sorumlu kişilerin görevleri
· Satışta
yapılabilecek hatalar
· Müşteri
tipleri
· Müşteri
özelliklerine uyumlu satış
· Satışın
aşamaları
· Satışta
yeni teknikler
Proje
Yönetimi
Amaç: Bu
program proje yönetimi ile ilgili ilk temel programdır. Hızlı değişim ortamında
gerekli olan, rutin işlerin otomatik süreçlere bağlanıp, yeni projelere
yoğunlaşılması, etkin bir proje yönetimi için temel kavramların tanıtılması ve
daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık çalışmaları
Kapsam:
· Giriş
ve kavramlar
· Projenin
yapılandırılması
· Projenin
çizelgelenmesi ve bütçelenmesi
· Kaynakların
dağılımı
· Projenin
izlenmesi ve bilgi sistemi
· Projenin
zaman ve maliyet kontrolü
Stratejik
Yönetim
Amaç: Kavramların
tanıtılması daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık, kurum ve
kuruluşların geleceğe yönelik planlı ve sistemli etkinliği her an gündeme
gelebilecek bir değişikliklerin, zamanında ve uygun biçimde gerçekleştirilmesi
yönünde çalışmalar doğal olarak çelişik olan bu iki yeteneği bir arada
geliştirebilmek, içinde bulunduğumuz çok hızlı değişim ve çeşitlilik ortamında
daha da güç erişilir bir hedeftir. Bu yeteneklerin organizasyonda yerleşip
kurumlaşmasını amaçlayan stratejik yönetim çalışmaları hayati önem
taşımaktadır.
Kapsam:
· Planlama
sisteminin tasarımı
· Çevre
analizi
· Değerlerin
analizi
· Misyon
formulasyonu
· Stratejik
iş modellemesi
· Mevcut
durum analizi
· Strateji
oluşturma
· Harekat
planları
· Alternatif
planlama
Uygulama/hayata
geçirme
Global
Pazarlama Stratejileri
Amaç:
Yöneticiler için global piyasalarda rekabet stratejilerini belirlemekte
yardımcı olacak yöntemler ile Türkiye’deki ve dünyadaki örnek olaylar üzerinden
gidilerek uluslararası pazarlama yöntemleri hakkında çalışmalar
Kapsam:
· Pazarlama
stratejisinin belirlenmesi
· Pazarlama
programının yapılması
· Şirket
içi örgütlenme
· Internet
yolu ile satış
Stratejik
Pazarlama Yönetimi
Amaç:
Yöneticiler için pazarlama stratejilerindeki yöntemler, katılımcıların kendi
kurumlarının piyasadaki yeri ve mevcut stratejilerinin analiz yöntemleri
hakkında, Türk ve yabancı kurumlardan örnek olaylar kullanılarak modern
pazarlama teknikleri çalışması
Kapsam:
· Müşteri
ve pazar odaklı pazarlama
· Firmanın
pazarı ve çevresi
· Pazar
segmantasyonu
· Pazarlama
stratejilerinin geliştirilmesi
· Firma
içinde pazarlama organizasyonu
· Elektronik
ticaret ve firma için getirdiği yeni fırsatlar ve tehditler
Satış Becerilerinin
Geliştirilmesi
Amaç: Satış
görevlilerinin, müşteri ilişkileri ve ilişkilerde kalıcılığın sağlanması, satış
sırasında iletişimde öncelikli faktörler konularında çalışmalar
Kapsam:
· Satış
hizmeti ve satıştan sorumlu kişilerin görevleri
· Satışta
yapılabilecek hatalar
· Müşteri
tipleri
· Müşteri
özelliklerine uyumlu satış
· Satışın
aşamaları
· Satışta
yeni teknikler
Proje
Yönetimi
Amaç: Bu
program proje yönetimi ile ilgili ilk temel programdır. Hızlı değişim ortamında
gerekli olan, rutin işlerin otomatik süreçlere bağlanıp, yeni projelere
yoğunlaşılması, etkin bir proje yönetimi için temel kavramların tanıtılması ve
daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık çalışmaları
Kapsam:
· Giriş
ve kavramlar
· Projenin
yapılandırılması
· Projenin
çizelgelenmesi ve bütçelenmesi
· Kaynakların
dağılımı
· Projenin
izlenmesi ve bilgi sistemi
· Projenin
zaman ve maliyet kontrolü
Stratejik
Yönetim
Amaç: Kavramların
tanıtılması daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık, kurum ve
kuruluşların geleceğe yönelik planlı ve sistemli etkinliği her an gündeme
gelebilecek bir değişikliklerin, zamanında ve uygun biçimde gerçekleştirilmesi
yönünde çalışmalar doğal olarak çelişik olan bu iki yeteneği bir arada
geliştirebilmek, içinde bulunduğumuz çok hızlı değişim ve çeşitlilik ortamında
daha da güç erişilir bir hedeftir. Bu yeteneklerin organizasyonda yerleşip
kurumlaşmasını amaçlayan stratejik yönetim çalışmaları hayati önem
taşımaktadır.
Kapsam:
· Planlama
sisteminin tasarımı
· Çevre
analizi
· Değerlerin
analizi
· Misyon
formulasyonu
· Stratejik
iş modellemesi
· Mevcut
durum analizi
· Strateji
oluşturma
· Harekat
planları
· Alternatif
planlama
Uygulama/hayata
geçirme